воскресенье, 19 мая 2013 г.




                       «Я виношу на поверхню те, про що говорять у вузьких колах»
                                                                                                                  
                                                                                                               Катя Осадча.

Катя Осадча, багато в чому завдяки якій громадяни України дізналися, що сильні світу цього - теж люди, не чужі людських пристрастей і слабкостей. Вона розповіла про те, кого вважає найбільш стильним політиком України, чому світські заходи відвідують одні й ті ж люди, і про багато іншого. Пропонуємо вашій увазі повний список заданих питань і відповідей на них.


Валя: - Катюша, ви просто прелесть, я завжди із задоволенням дивлюся вашу передачу, що раніше по Тонісу, що зараз на УТ-1. Нова ведуча на Тонісі вам і в підметки не годиться! Так тримати! Ну і питання - звідки ви дізнаєтеся всі ці факти про особисте життя політиків, спорстменів та інших знаменитостей? Інший раз як запитаєте, так щелепа відвисає - а вона звідки це знає?!


К. Осадча: - Спасибі велике за питання! Я спілкуюся зі світськими персонажами не лише в кадрі, а й у неформальній атмосфері. Ще до приходу на телеканал Тоніс у мене вже було досить багато знайомих і серед політичної і бізнес-еліти. Ні для кого не секрет, що завдяки моєму колишньому чоловікові. Зараз, спілкуючись і зустрічаючись з тими чи іншими людьми, я виношу на поверхню те, про що говорять у вузьких колах.


Максим: - Дивився нещодавно, як ви питали у Євгена Червоненка про його розлучення. У нього при цьому було таке обличчя, типу він вас готовий задушити на місці, і вас врятувало тільки те, що все відбувалося в людному місці і перед камерою. Чи не стрьомно тоді було? Він же, говорять, зірваний слегонца.


К. Осадча: - Справа в тому, що в цьому форматі ми працюємо вже 2 роки. Гострі питання, несподівані повороти в інтерв'ю, тому питання до Євгена Червоненка - це тільки один з випадків прямих гострих питань. З Євгеном Альфредовичем ми давно знайомі, і агресії в його поведінці я ніколи не помічала.                                    

Данильченко Олександр: - Доброго дня, Катерина. Я є величезним шанувальником вашого журналістського таланту і вже не один рік з задоволенням і не без здригання серця спостерігаю ваші репортажі зі світу світського життя по різних каналах. Все ж мене мучить таке питання - скажіть, хто придумав формат і власне задумку вашої передачі. З чого все починалося?

К. Осадча: - Програма «Світські хроніки» починалася ще під час того, як головою правління телекомпанії Тоніс був Віталій Докаленко. Їм була озвучена ідея якоїсь світської передачі, а розробкою самого формату займалася креативний продюсер Олеся Ногіна. Я на роль ведучої була обрана в ході кастингу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий